Thursday, April 30, 2009

Pesta Buku Antarabangsa Kuala Lumpur

Ruginye aku xpegi pesta buku tu hari tu.. disebabkan masa yg mencemburui.. aku pun terpaksa la tangguhkan aktiviti yg aku suka.. iaitu mencari buku!! Selain dari buku Dr Tuah.. aku dah mula minat dengan buku-buku dari karangan Ust Hasrizal.. nampak menarik.. waa... teringinnyerr nak ada buku tu... dah cari kat MPH kat Plaza Alam Sentral.. tp tak ada...waa.. Buku yg pertama aku nak kalo boleh adalah buku aku terima nikahnya ... so akan aku usahakan utk dapatkan buku tu.. Aku ingat nak hadiahkan dekat paksu aku sempena dia nak kahwin nnt.. tp mcm syg nak bg buku tu kat dia.. yela.. sbb aku pon belom dpat lg.. kalo senang dapat xla aku kedekut cmni...hihi. Dah baca dr saifulislam.. dia ckp boley tempah kat mph secara online.. ehmm nnt la aku cuba..Kalo la aku pergi pesta tu hari tu mesti dapat diskaun n dapat trus ketiga-tiga buku nih.. hurmm.. xde rezeki.Kenapa aku suka buku2 mcm ni?? yela dr aku beli komik.. sekali baca aku dah tau jalan cerita dan lepas tu aku dah bosan.. lain la kalo beli buku yg ada unsur ilmiah ..kan boley baca byk kali.. dah tuu boley la wariskan buku tu nnt so xla rasa rugi...hehe ye x??pandaiinyeRRr.. Lagipon buku2 ni ada selitkan unsur2 pengembaraan.. mcm dr tuah.. kalo dia g jejalan dia akan ceritakan sedikit pasal tempat yg dia pergi tu.. jadi aku dah terupgrade la ilmu aku pasal negara2 yg aku xpenah pergi tue.. sama la mcm Ustz Hasrizal..dia ada ceritakan pengalaman dia .(aku rasa la.. dr apa yg aku baca mcm tu laa.. dats y la aku nak sgt buku tue..huhu).InsyaAllah.. kalo ada rezeki ,dapat jugak buku ni nnt.. ada usaha,ada la hasilnye.







No comments:

Post a Comment