Saturday, April 25, 2009

New Start or what?

salam, dah lama xtulis.. so terasa nak menulis malam ni.. sebelum ni aku tutup blog ni, mulanya nak edit.. nak tukar template dia tp tetiba je ade je post aku yg terdelete.hurmm.. xpelah.dah terkebumi..nak wat cmne lg.so skrg aku buka balik sbb dah dpt semangat br... br xla bru sgt.xde keje.. melihat roomateku yg tdo nyenyak.. terasa mcm best lak kalo leh tdo cmtu..malangnye jadual tdo dah berubah sejak start study week.. asal tgh malam je dah xleh tdo.. mata nak merayap la pulak.. hurm...

Esok akan tercatat 1 lg sejarah keluarga aku.. tokwan aku kawin.Maghrib td aku telefon dia.. nak ucap tahniah le kononnye..hurmm.. sedey jugak bila tokwan aku tanya... xbalik ke??? terpaksa la aku ckp ada exam walaupun ada cuti seminggu ni... hurmm...aku ingat dia kawin bulan 5.. tetiba je dpt panggilan telefon makcik aku yg kreko.. "apa ghasa nak dapat tok baru?" aku ckp baguih laa.. leh dpt baby baru..hehe.(xlogik2..tokwan aku dah 70++ n bakal tok aku 59).saja berseloroh ngan mak cik aku yg ska usik aku tu..kalo dia telefon..ade je yg nak dia leterkan..hurm.. so aku dah xleh ubah jadual aku. mggu ni nak kena g umah makcik aku.. amik bebarang utk masuk umah baruu... yeaa... xyah dok kolej dah.(adakah ini satu petanda buruk?atau akan berlaku keajaiban??? misteriiii..hehe).so grandfather i m sorry la.. i belikan hadiah utk u ok...(hurm nak beli ape?? aku tanya td xpulak dia ckp.xkan nak beli botol susu lg?xsurpriseee..akan ku pikirkan apa yg sesuai.)

So , tggl lg 1 paper.. 2/5/2009 is the last..yuhuUu..pastu leh balik kampung.Boley la jumpa tok baru aku..lalala..n yg plg spesial adalahhh... anak buah akuu.. waa rindunyerrr.. dah boleh jalan..jelesnye abang aku bawa dia jalan..uhuk sggh xadil!!. hmm walaupun agak tertekan dgn paper yg berderet2.. tp syukur la dah nak hbs.Harap2 xde la yg repeat.Kalo ade. hurmmm repeat je la.Ok tu je rasanye repekkan aku.. nak cuba tdo sb esok da nak try naik komuter sengsorg.nak g umah makcik aku.hurmm tula waktu kwn2 ajak xnak pegi.. skrg sape susah.. terpaksa belajar sendiri..huhu.ok adioss.

No comments:

Post a Comment