Sunday, April 26, 2009

Merapu..je time2 study week.

Lagi beberapa hari nak final untuk last paper.. tp xleh nak fokus la... byk hal aku fikir..nape...napee napee??? y?y? n y?how?how? n how?  xtau cmne nak mula la pulak... nak dapat mood study ni kadang2 susah la jugak kalo xterpaksa...kalo esok nak exam tu sehari 1 buku leh hbs.. tapi kalo seminggu nii..liat la pulakkk..hadeii.skarang aku duduk kat umah mak cik pulakk.. so xde feel belajar maa.. nak main je tau.. pikir2 nape xnak start2 study ni.. dah byk kali pegang buku.. buka.. pastuu ...zZzzzz...hurmm.Then baru aku tauu... kalo kat kolej.. ada benda palam telinga aku.. huhu..aku lupa bawa headphone leee... patot le xnak study2... sbb byk pikir....kalo palam telinga xla aku terawang2... tgk sana sini... mcm monyet la pulakk..hehe.ntah pape.. 

Petang td, mak cik aku bawa g jejalan g pasar malam.. yuhu.. asal datang umah dia.. mcm2 aku dapat.. ni buat aku segan nih..dalam segan tu pon bila dia tanya nak apa.. aku tunjuk je apa aku nakk.. "nak air apa?"... "adik nak ice blended boleh??"(hihi..sepupu aku yg kecik pon sokong.. yela mama.. nak ice blended..yes2!!) "nak makan apa?".. "ermm nak yong tau fu leh x.. xnak makan nasi lah..adik  xlalu"( demand..huhu.biar le skali skala je pon..ngeh2).Tu la aku.. segan tp... hurmm... Bila aku xnak datang umah mak cik aku sebb segan.. pak cik aku terasa la pulak pastu ckp  kat abah aku yg aku xnak dtg umah dia la pulakk.. hurmm serba salah aku.Bukan xnak dtg.. tp xnak menyusahkan.. ntah apee la aku pikir ni.. aku pon xpaham da..so.. abah aku ckap.. hg kena p jugakkk.. xleh wat perangai lagu tuu depa tu sedara kita ... haiya... kena la bertindak mengikut arahan bos(aku takot kat bos n sayang amattt dekat dia hehe).OK BOS!! So demi mengambil hati org2 tua.. i dah dah ade kat umah mak cik aku..yuhuuUu...dapat la pulak t-shirt sepasang n blouse sehelai.. event yg mak cik aku punya..dah oreng bagi.. amik jelerrr..

Kira punya kira.. 5/5/2009 selasa ptg aku mayb dah kat kedah.. yeaaAA..  xsabarnyee.. Roomate aku tanya.. kalo hg balik umah nnt apekebendaa yg hg nak buat???  haha..ape lagi.. kek la.. (hurmm bulat pulak le cuti ni) xpun g jejalan... bw anak sedara aku jalan2.. arghh xsabarnye.hurmm.. pikir balik xkan tu je aktivitinye?? ntah la belum difikirkan lg.dok je la tersepuk dalam rumah tuu.. nak p jalan mana sgt aih.huhu.Soo... sekarang dah p study.. main byk betol minah sekoq neh.. Sbb xde mende nak letak.. so akan aku merapu merapat kat sini..huhu.daaa

No comments:

Post a Comment