Sunday, May 31, 2009

Yessszaaa...Dah Dapat!!!


Hurm malam ni aku tulis dua post sekali.. buku yang aku cari2 tu dah dapat.. hehe.. gembira rasanya.. Buku Aku terima nikahnya.. aku jumpa dekat PKNS  dan buku ke-2 Bercinta sampai ke syurga(sambungan Aku terima nikahnya) , aku beli dekat Jusco Bukit Tinggi dekat kedai popular(1st time sampai Jusco tu..huhu sebab da terpengaruh dengan pak cik teksi yg Jusco tu Jusco terbesar asia la apakebenda.. ntah betol ke x...tapi memang besar, sakit kaki den..huhu.hari sebelum hari konvo lak tuh..huhu).Erhm buku ni mmg best.. tp macam untuk orang yang nak kahwin pon ada jugak..huhu.tp xpe yang penting konsepnye motivasi..hhehe.Memang bagus buku ni.. bila dok Shah Alam yang banyak dugaan nih.. so boleh la kuatkan semangat dengan kata-kata Ustaz Hasrizal tue.. TQ Ustaz. Inilah caranya.. nak mencari sesuatu ilmu, semuanya bergantung pada diri sendiri.. antara mahu dan xmahu sahaja.Hendak seribu daya, xhendak seribu dalih.





No comments:

Post a Comment