Saturday, April 10, 2010

Sedikit kebahagiaan..ku kecapi..

Alhamdullilah..blogger-emoticon.blogspot.com sedikit tenang walaupun belum habis lg sem ni.. ada lagi 2 presentation yang akan aku hadapi.. di harapkan semua ni xkan ada yang kena ulang prosesnye..hurmmblogger-emoticon.blogspot.com. Dah xlama lg nak balik kg.. hurm xsabarnyer~... tp sebelum balik kg kena la lalui segala macam halangan lg.. mcm biasa la.. walaupun hampir kecundang.. aku siapkan juga keje yang payah itu..huhu. Dengan pertolongan kakak aku... aku kembali bersemangat untuk buat kerja.. hurmm tq kak. Bingit jugak la telinga dengar ko bebel kan..hehe.. walaupon ko ckp.. "aku xberleter laa.. " . Sekarang hanya perlu tawakal ler... dan kena pikir macam mana nak hadapi presentation yang sgt menggerunkan itu~ nak kena hentam lg ke?? adusss.... apa2 pun diharapkan sumenye sukses2 ajer..lepas tu boley la balik bercuti..yeAaaa... blogger-emoticon.blogspot.com

5 comments:

  1. haha.padan muke kak alieya,kene beleter ngn akak.tu le,wt keje tangguh2.kak alieya abis exam bile ek?cuti nnt buat ape?

    ReplyDelete
  2. cianye kak alieya,kene beleter dengan kakak.2 la,wt keje last min.emm,kak alieya kt UiTM s.alam jgk kn?abis exam bile ek?

    ReplyDelete
  3. ermm keje bertangguh la sbb asyik kena tukar tajuk je.. dah byk kali kena tukar tajuk proposal.. last tajuk .. hanya guna seminggu ja utk proposal disiapkan..ermm. btw.. Alhamdullilah, sihat~

    ReplyDelete